Lounais-Suomen kuulopiirin kevätretki Kopolaan

Paikka: Kopolan kurssikeskus
Osoite: Velisjärventie 50, 17800 Kuhmoinen, Suomi

Kuuloliiton Lounais-Suomen piirin kevätretki Kopolaan

Tunnelmoimme Kopolan kurssikeskuksen keväässä, paikalle tulossa päiväkävijöitä Porin ja Tampereen seuduilta. Emme järjestä kuljetusta paikan päälle suuren tulijamäärän vuoksi, mutta on mahdollista kerätä kimppakyydit.

Kopolan hinnat: pe-la 55 eur/hlö ilman aamupalaa (sis. liinavaatteet) ja 60 eur/hlö sis. aamupalan ja liinavaatteet. Lauantaihinnat: Päiväkävijän hinta on 21 eur, sisältää ruuan ja kahvin. Päiväkävijän hinta kahvileivällä ja kahvilla 6 eur.

Kopolan Kannatusyhdistys ry tarjoaa tulo- ja lähtökahvit, sauna ja Kopolan esittely ovat ilmaisia. Kimppakyytejä kerää: eija.isaksson@iki.fi tai p. 0400 794 376.

Jos sinulla on ”autollinen” valmiina, voit ilmoittautua suoraan Kopolaan: sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi
tai puh. 040 770 3803.