Uusi hanke täydentämään Digitaidot-projektia

Kuusi henkilöä näyttävät paperilappuja, johon he ovat kirjoittaneet asioita, joita he haluavat oppia tekemään älylaitteillaan paremmin. Esim. valokuvan lähettäminen ja tallennus, mobiilipankin käyttöönotto, virustorjunta.

Kuuloliitossa on alkanut uusi hanke, joka täydentää Digitaidot-projektia. Hanke on otettu ilolla vastaan, sillä sosiaaliset kontaktit vähentyivät poikkeuksellisen kevään aikana.

Uusi hanke tukee vapaaehtoisten valmiuksia järjestää etätoimintaa kuulovammaisten yhteisöllisyyden lisäämiseksi. Projektityöntekijänä tehtävässä on aloittanut Viivi Kilpeläinen, joka on siirtynyt tehtäviin Kuuloliiton aluetoiminnasta. Viivi jatkaa projektin rinnalla myös lasten ja nuorten toiminnassa.

Etsimme mukaan vapaaehtoisia järjestämään etätoimintaa
muille kuulovammaisille

Oletko hyvä leipomaan tai neulomaan? Olisiko sinulla reseptejä, joita voisit jakaa muille? Haluaisitko opettaa muille valokuvauksen saloja? Tykkäätkö kertoa tarinoita vaikkapa kalareissuistasi? Voisitko ohjata etäpeli-illan?

Tule jakamaan taitosi ja tietosi muille ja oppimaan itsekin lisää. Etätoiminnassa on mahdollisuuksia vaikka mihin, ja se voi tuoda mielekkyyttä arkeen. Samalla opitaan yhdessä tärkeitä digitaitoja. Sinun ei tarvitse olla valmis digiosaaja – me autamme sinua ideasi kanssa.

Voit myös ehdottaa etätapaamiselle aihetta. Lähdetään yhdessä toteuttamaan sitä!

Viivi Kilpeläinen.Lisätietoja:

Viivi Kilpeläinen