Tue toimintaa

Unelmoimme maailmasta, jossa kaikilla on yhdenvertaiset mahdollisuudet osallistua. Sinun tuellasi Kuuloliitto mm. kouluttaa vapaaehtoisia ohjaus- ja neuvontatyöhön, järjestää lasten ja nuorten leirejä, testaa kuuloa ja jakaa tietoa Kuuloauto-kiertueella sekä vaikuttaa ympäristön esteettömyyteen. Kuuloliiton työtä voit tukea monella eri tavalla.

Voit myös liittyä Kuuloliiton lahjoittajarekisteriin. Saat meiltä muutaman kerran vuodessa postia, jossa kerromme toiminnastamme ja lahjoituskohteistamme.
Kyllä, haluan liittyä lahjoittajarekisteriin (webropolsurveys.com)

Liity jäseneksi >

Tee kertalahjoitus >

Merkkipäivälahjoitus >

Testamenttilahjoitus >

Osallistu päivätyökeräykseen >

Tue yrityksenä >

Poliisihallitus on myöntänyt 16.2.2022 Kuuloliitto ry:lle rahankeräysluvan nro RA/2022/215. Lupa on voimassa koko maassa toistaiseksi Ahvenanmaa pois lukien. Keräyksen toteuttaa Kuuloliitto ry. Kerätyillä varoilla koulutetaan liiton jäsenyhdistysten jäseniä yhdistys- ja kuulonhuoltotoimintaan, tuotetaan viestintä- ja opasaineistoja kuulovammaisille ja suurelle yleisölle mm. kuulonsuojauksesta ja työkyvystä. Varoilla tuetaan myös kuuloauton toimintaa ja järjestetään jäsentapahtumia ja lasten- ja nuortenleirejä. Keräysluvan alaiset tuotot käytetään vuosien 2022-2023 aikana.