Titta Väisänen valittiin Kuuloliiton liittovaltuuston johtoon

Liittovaltuusto kokoontui valtuuston kevätkokoukseen Helsingissä Valkeassa talossa lauantaina 21.4. Valtuuston puheenjohtajana toimii seuraavat kolme vuotta kuopiolainen Titta Väisänen Itä-Suomen kuulopiiristä. Varapuheenjohtajaksi nousi raumalainen Marja Antola Lounais-Suomen kuulopiiristä.

Kuvassa vas. Titta Väisänen ja Marja Antola

Kuuloliiton varapuheenjohtajaksi kaudelle 2018 – 2020 valittiin Antero Penttinen Pieksämäeltä.

Kuvassa vas. liiton puheenjohtaja Jouni Aalto, Titta Väisänen, Antero Penttinen, Marja Antola ja Kuuloliiton
toiminnanjohtaja Sanna Kaijanen.

Hallituspaikkoja oli täytettävänä ja liittohallitukseen valittiin Oulun Seudun Kuuloa edustava Aimo Lohilahti ja Tuula Natunen Vantaan Kuuloyhdistyksestä. Varapuheenjohtajaksi siirtyneen Antero Penttisen tilalle valtuusto valitsee jäsenen syysvaltuustossa.

Kuvassa vas. liiton puheenjohtaja Jouni Aalto, Tuula Natunen, Aimo Lohilahti ja liiton toiminnanjohtaja Sanna Kaijanen.

EA