Yhdistyksen sivut Kuuloliiton verkkosivuille, Rauma

Paikka: Rauman järjestötalo
Osoite: Siikapolku 1, Rauma, Suomi

Tilaisuus on tarkoitettu erityisesti niille, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet verkkosivukoulutukseen.  Mukaan toivotaan osallistujia yhdistyksistä, joilla ei vielä ole omia kotisivuja.

Osallistujan tulee hallita tietokoneen peruskäyttö: osaat kopioida ja liittää linkin.

Tilaisuudessa opastaa Eija Isaksson.
Tämä tilaisuus korvaa Turkuun suunnitellun koulutuksen.  Jos et pääse Raumalle, ota yhteyttä yksityisopastukesen saamiseksi (yhdistyksittäin) eijakisaksson@gmail.com.

Ota oma kannettava tietokone tai tabletti mukaan koulutukseen.  Muista ottaa myös verkkovirtajohto ja lisäksi …

• Kirjoita yhdistyksesi toiminnasta valmis esittelyteksti (esimerkiksi mitä yhdistyksessä tapahtuu, miten toimitte, mitä kerhoja teillä on, kuukausitapaamiset, jäsenillat, retket, missä yhdistys toimii).  Tallenna teksti tietokoneellesi.
  • Ota yhdistyksesi tapahtumakalenteri tai 1-3 tapahtuman tarkat tiedot mukaasi.
  • Kuva yhdistyksen toiminnasta (esim. yhdistyksen tempaus, tilaisuus, kerho, retki … tai vaikkapa yhdistyksen hallitus).  Kuva ei ole pakollinen, mutta lisää yhdistyksen kiinnostavuutta.
  • Pidä yhdistyksen käyttäjätunnus ja salasana hyvässä tallessa!

Muista, että yhdistyksesi saa tätä kautta hyvää ja maksutonta näkyvyyttä.

Päivä sisältää aamukahvit ja lounaan, mutta matkat jäävät yhdistyksen kustannettaviksi.

Tiedote, verkkosivukoulutus 26.10.2019

Ilmoittautumiset

Ilmoittautumiset 15.10.2019 mennessä Iida Heinämäelle.
Ensisijaisesti: iida.heinamaki@kuuloliitto.fi

Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisen erityisruokavalion.