X HILJA-SEMINAARI: Pandemiasta selviäminen

Paikka: Kirkonkranni
Osoite: Ala-Kuljunkatu 1, Seinäjoki, Suomi

Tervetuloa kymmenenteen Hilja-seminaariin Seinäjoen Kirkonkranniin (os. Ala-Kuljun katu 1 B, Seinäjoki) maanantaina 11.10.2021 klo 9:30 – 16:00.

9:30 Tulokahvit

10:00 Seminaarin avaus
– seminaarin juontaa Hillervo Kujanpää

10:05 Mitä järjestöt ja vapaaehtoiset odottavat yhteiskunnalta? Vapaaehtoistoiminnan ja yhdistystoiminnan tulevaisuus pandemian jälkeen / Toiminnanjohtaja Sanna Kaijanen, Kuuloliitto ry

11:00 Mitä valtio odottaa järjestöiltä? / Kansanedustaja Paula Risikko

12:00 Lounas

13:00 Miten selvisin pandemiasta? Miten yhdistys on elpynyt pandemiasta?
Kokemustoimijat Sisko Halonen Eläkeliitto ja Margit Sasi Kansalliset Seniorit
Tiedonsaannin esteet pandemian aikana / Ulla Konkarikoski Cochlear Nordic AB

14:00 Kahvit

14:30 Miten korona muuttaa digitaitoja?

15:30 Loppupuheenvuoro / FT Maire Paltare

Seminaarin hinta on 25 €, joka sisältää seminaarin ohjelman ja tarjoilut (aamukahvi ja suolapala, lounas ja iltapäiväkahvi ja makea pala).

Kirkonkrannissa on paikkoja rajoitetusti 50 henkilölle. Tilassa on induktiosilmukka ja kirjoitustulkkaus.

Ilmoittautumiset sitovasti Kilta-järjestelmän kautta: http://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/TapahtumaIlmoittaudu.aspx?id=271 viimeistään 27.9. mennessä.

Lisätietoja asiantuntija Tuija Syväoja, tuija.syvaoja@kuuloliitto.fi, p. 0400 802 668.

Käytämme käsidesiä ja suojaimia sekä huolehdimme turvaväleistä! Tulethan seminaariin terveenä, kättelyt ja halailut jätetään tällä kertaa väliin. Tapahtumajärjestäjä edellyttää maskin käyttöä ellei ole terveydellisiä syitä olla käyttämättä.

Kuuloliitto ry/Länsi-Suomen piiri järjestää Hilja-seminaarin yhdessä eläkejärjestöjen kanssa.