Uudenmaan piirin saunailta sisäkorvaistutetta käyttäville tai harkitseville

Paikka: Rastilan leirintäalueen sauna nro 1
Osoite: Karavaanikatu 4, Helsinki, Suomi

Uudenmaan piiri järjestää yhdistysten

SISÄKORVAISTUTTEEN (CI) KÄYTTÄJÄLLE TAI SITÄ HARKITSEVALLE SAUNAILLAN la 11.11.2017 klo 17 alkaen

Rastilan leirintäalueen sauna nro 1 sijaitsee merellisen Ramsinsalmen rannalla. Sauna on varattuna meille klo 17–21.  Rastilan leirintäalueen osoite: Karavaanikatu 4, 00980 Helsinki. Kävelymatkan päässä on metroasema Vuosaari.

Ohjelmassa mukavaa yhdessäoloa, pelejä, grillausta ja tietenkin saunomista.  Uudenmaan piiri tarjoaa ruokailun, omat juomat mukaan.

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse maanantaihin 30.10.2017 mennessä Kuuloliiton kuntoutussihteeri Johanna Juolalle,
johanna.juola(at)kuuloliitto.fi.
Sähköpostin puuttuessa puhelimitse numeroon 0400 802 667. Mainitse myös erityisruokavalio: ilmoittautuminen on sitova ruokavarauksen vuoksi.

Tule mukaan – tervetuloa!

Järjestäjinä ovat Kuuloliiton Uudenmaan alueen CI tukihenkilöt, tiedustelut:
Marjo-Riitta                     050 – 304 5142
Sari                                    s.hirvonenskarbo(at)gmail.com