Tinnituspainotteinen kuulokurssi

Paikka: Scandic Tampere Station
Osoite: Ratapihankatu 37, Tampere, Suomi
Katso kartalla

Henkilöhahmoja.Kuuloliitto järjestää tinnituskurssin tinnituksesta ja ääniyliherkkyydestä kärsiville henkilöille.

Kurssin tavoitteena on tarjota tinnituksesta ja ääniyliherkkyydestä kärsiville ja heidän läheisilleen mahdollisuus toisten samassa tilanteessa olevien kohtaamiseen. Kurssilla käsitellään kuuloaistin toimintaa, tinnitukseen ja ääniyliherkkyyteen liittyviä teemoja ja niiden vaikutusta toimintakykyyn sekä perehdytään tinnituksen poisoppimisen menetelmään.

Kurssit sisältävät kahden päivän kurssiohjelman. Majoitus on 1-2 hengen huoneissa täysihoidolla. Kurssit ovat osallistujille maksuttomia. Matkakuluista osallistujat vastaavat itse.

Kurssien järjestelyjen osalta seurataan aktiivisesti koronaepidemian tilannetta, ja kurssit toteutetaan aina viranomaisohjeita noudattaen. Mikäli tilanne alueilla muuttuu, tiedotamme kurssien mahdollisesta perumisesta tai siirtämisestä myöhempään ajankohtaan.

Lisätietoa ja hakemukset:

Sähköinen hakemuslomake https://kilta.kuuloliitto.fi
Word-pohjainen hakemuslomake

Asiantuntija Maria Timonen p. 0400 903 407, maria.timonen@kuuloliitto.fi

Asiantuntija Sanna Lehtoväre p. 040 770 3803, sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi

Hakemukset tulee lähettää viimeistään kuusi viikkoa ennen kurssin ajankohtaa, joko täyttämällä sähköinen hakemus Kuuloliiton sivuilla, sähköpostilla tai maapostina. Hakemukset tinnituskurssille: Maria Timonen, Kuuloliitto ry, PL 1188, 70211 Kuopio.

Kaikille hakijoille ilmoitetaan kurssivalinnasta kirjeellä noin kolme viikkoa ennen kurssia. Valinnassa etusijalla ovat hakijat, jotka eivät aikaisemmin ole osallistuneet Kuuloliiton järjestämälle tinnitus- tai kuulokurssille.