Tinnituksen etävertaisryhmä

Paikka: Verkkotapaaminen
Osoite: Suomi
Katso kartalla

Vertaisryhmässä on mahdollisuus käydä vertaiskeskustelua samassa tilanteessa olevien kanssa, vaihtaa kokemuksia ja pohtia yhdessä arjessa jaksamisen keinoja. Vertaisryhmään toivotaan osallistumista yhdessä läheisen kanssa. Ryhmät toteutetaan verkkotapaamisina. Ohjeet osallistumisesta lähetämme ilmoittautuneille. Ohjaajina toimivat Kuuloliiton asiantuntijat. Etäverkkokurssille osallistuminen ei ole esteenä hakea myös Kopolan kurssikeskuksen tai alueellisille Kuulokursseille.

Lisätietoa: Sanna Lehtoväre p. 040 770 3803, sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi  ja Anna-Maija Tolonen p.044 752 5574 anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi

Etävertaisryhmä järjestetään myös: ti 25.1. klo 18.00-19.30 ja ti 1.2. klo 18.00-19.30. Jatkopäivä pidetään syksyllä 2022.

Ilmoittautuminen sähköpostilla 3.1.2022 mennessä Kuuloliittoon Sanna Lehtovärelle, sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi. Lähetä nimi, sähköpostiosoite, läheisen osallistuminen ryhmään ja keskusteluaiheet, joita toivoisit vertaistapaamisissa käsiteltävän. Tule rohkeasti mukaan!