Kuuroutuneiden viikonloppu

Paikka: Scandic Tampere Koskipuisto
Osoite: Koskikatu 5, Tampere, Suomi
Katso kartalla

Tervetuloa kuuroutuneiden viikonloppuun Tampereelle!

Talvinen Tammerkoski Tampereella.Tapahtumaan ovat tervetulleita myös omaiset ja ystävät sekä kaikki kiinnostuneet. Viikonloppu järjestetään Scandic Koskipuistossa, joka sijaitsee Tampereen keskustassa Tammerkosken ja Koskipuiston laidalla. Perjantai-iltana ohjelmassa on yhteinen illanvietto.

Lauantaina tutustumme Museokeskus Vapriikkiin, joka on monipuolinen museokeskus Tammerkosken rannalla. Ohjelmistossa on kerrallaan aina yli kymmenen näyttelyä, joiden teemat vaihtelevat historiasta tekniikkaan ja luonnontieteisiin. Vapriikista löytyvät myös Tampereen luonnontieteellinen museo, Tampereen kivimuseo, Postimuseo, Suomen Jääkiekkomuseo ja Suomen pelimuseo.

Sunnuntaiaamuna tutustumme Suomen kuulo- ja tukikoirat ry:n toimintaan ja saamme vieraaksemme myös kuulokoira Kävyn. Lounaan jälkeen ohjelmassa on kuuroutuneiden toimikunnan yleiskokous, jossa valitaan muun muassa toimikunnan jäsenet ja puheenjohtaja.

Viikonlopun aikana on kirjoitustulkkaus ja viitotun puheen tulkkaus.

Hinnat

– Perjantai-sunnuntai 190 eur/2hh/hlö, 230 eur/1hh (sisältää ohjelman, majoituksen ja ruokailut)
– Lauantai-sunnuntai 160 eur/2hh/hlö, 200 eur/1hh
– Päiväkäynti: la 70 eur, su 50 eur (sisältää ohjelman ja ruokailut)

Matkoista korvataan Kuuloliiton jäsenyhdistysten jäsenille 30 eur ylittävä osuus julkisten kulkuneuvojen taksan mukaan. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen.

Ilmoittautumiset viimeistään 20.10.2023:

Tarja Kaikkonen, Kuuloliitto ry, Ilkantie 4, Helsinki, tarja.kaikkonen(at)kuuloliitto.fi,
p. 050 536 5162 (vain tekstiviestit)

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä mahdollinen erityisruokavaliosi. Ilmoittautuneille lähetetään tarkempia tietoja lähempänä tilaisuutta.