Kuuloyhdistykset ja kuulovammaiset mukana palvelujen kehittämisessä -työpaja

Paikka: Järvenpään kirjasto, Tyyni Tuulio -sali + etänä
Osoite: Kirjastokatu 8, 04410 Järvenpää, Suomi
Katso kartalla

Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan kuuloyhdistysten ja kuulovammaisten osallisuudesta palvelujen kehittämisessä! Tapahtuman kohderyhmää ovat kuuloyhdistykset, Kuuloliiton jäsenet, kuulovammaiset sekä palvelujen kehittämisestä kiinnostuneet ammattilaiset ja päättäjät. Tapahtumaan voi osallistua sekä paikan päällä Järvenpään kirjastolla, että etänä. Lähetämme etäosallistumislinkin ilmoittautuneille noin vuorokausi ennen tapahtumaa.

Ilmoittaudu tapahtumaan 7.12. mennessä täällä: https://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/TapahtumaIlmoittaudu.aspx?id=415

Tilaisuuden ohjelma

15:30 Tilaisuuden avaus: Anniina Lavikainen, kehittämispäällikkö, Kuuloliitto ry

15:35-16:05 Osallisuuden oikeusperusta. Pirkko Mahlamäki, juristi, erityisalana vammaisten oikeudet