Kuulovammaisena työelämässä – Työkyky ja tuen tarve

Paikka: Teams
Osoite: Ilkantie 4, 00400 Helsinki, Suomi
Katso kartalla

Webinaari työikäisille kuulovammaisille. Tule kuulemaan ja keskustelemaan kuulovammaisen työkyvystä ja tuen tarpeesta.

Kuntoutusohjaaja Satu Andersson (TAYS näönkuntoutus) ja kuntoutusohjaaja Katja Kokko (TAYS kuulokeskus) käsittelevät aihetta juuri valmistuneessa opinnäytetyössään: Opinnäytetyön tulokset sisäkorvaistutetta käyttävien työkyvystä ja tuen tarpeesta.

Verkkokyselyä mainostettiin Kuuloliiton Facebook-sivuilla loppuvuodesta 2022. Kyselyn kohderyhmänä olivat työikäiset henkilöt, joilla on yksi tai kaksi sisäkorvaistutetta. Kyselytutkimukseen vastasi 65 henkilöä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sisäkorvaistutetta käyttävien työikäisten työkykyä kansainvälisen toimintakykyluokituksen ICF-mallin mukaan ja tunnistaa, minkälaisia tuen tarpeita heillä on. Tavoitteena oli tuottaa uutta tietoa palveluiden ja tukitoimien kehittämiseksi.

Ilmoittautuminen viimeistään 3.12. mennessä verkko-osoitteessa: https://link.webropolsurveys.com

Tarkempi ohjeistus ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse ennen tilaisuuden alkua. Lämpimästi tervetuloa mukaan!