Kuuloliiton valtakunnalliset kesäpäivät Laukaassa

Paikka: Laukaa
Osoite: Peurungan Kylpylähotelli, Peurungantie 85, Laukaa, Suomi

Peurunkajärvi.Kesäpäivillä tapaat vanhoja tuttuja ja tutustut uusiin ystäviin yhdessäolon ja hauskan tekemisen merkeissä. Kylpylähotelli Peurunka tarjoaa monipuolista toimintaa koko viikonlopuksi.

Viikonloppu alkaa perjantain info-tilaisuudella. Lauantai on toimintapäivä työpajojen, erilaisten aktiviteettien ja kettinginheittokisan parissa.

Tervetulotilaisuus ja kaksi mielenkiintoista luentoa kokoaa osallistujat Peurunka Areenalle. Kesäpäivät päättyvät sunnuntain kesäjuhlaan.

Majoituspakettien hinnat:

Perjantai–sunnuntai majoituspaketti sisältää: 2 aamiaista, 2 lounasta ja 2 päivällistä noutopöydästä sekä kylpylän ja kuntosalin käytön.

• Päärakennuksen hotellihuoneet ja Peurantähti 2-4 hh huoneistossa:
    193 €/ 2hh /2 vrk/ hlö
    257 €/hlö/1h hotellihuone /2 vrk
  • Peurunkapiha rivitalohuoneet:
    168 €/ 2hh/2 vrk/hlö
    228 € /hlö/1hh/ 2vrk

Lauantai–sunnuntai majoituspaketti sisältää: su– aamiainen, 2 lounasta ja la – päivällinen sekä kylpylän ja kuntosalin käytön.

• Päärakennuksen hotellihuoneet:
    125,50 €/ 2hh /1 vrk /hlö
    157,50 €/1hh /1 vrk / hlö
  • Peurunkapiha rivitalohuoneet:
    113,00 €/ 2hh / 1vrk / hlö
    143,00 €/1hh / 1 vrk / hlö

Päiväosallistuminen lauantai tai sunnuntai 19€/ hlö/päivä, sisältää maksuttoman ohjelman ja lounaan noutopöydästä.  Majoituspaketti ja päiväosallistuminen maksetaan hotellin vastaanottoon.

Sitovat ilmoittautumiset 22.5. 2022 mennessä. Ilmoittautuminen avoinna 19.4.– 22.5. verkko-osoitteessa: https://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut

Lisätietoja
Kylpylähotelli Perungasta, palveluista ja kuvia majoitusvaihtoehdoista osoitteesta: www.peurunka.fi tai p. 020 751 601

Keski-Suomen kuulopiiri toivottaa Sinut ja läheisesi lämpimästi tervetulleeksi Kesäpäiville Laukaaseen!

Hotelli Peurunka järven rannalla.