Kun kuulokoje ei enää riitä -webinaari

Paikka: Zoom
Osoite: Suomi
Katso kartalla

Tietoa sisäkorvaistutteista, niiden käytöstä ja hyödyistä.

Naisella on sisäkorvaistute.Sisäkorvaistute on leikkauksessa asetettava kuuloapuväline henkilöille, joille vahvinkaan akustinen kuulokoje ei enää tuo riittävää apua kuulemiseen tai puheen erottamiseen. Webinaarin tarkoituksena on lisätä tietoisuutta sisäkorvaistutteista sekä vähentää kuulo-ongelmista johtuvia haittoja tukemalla oikea-aikaista istutearvioon hakeutumista.

Ilmoittautuminen webinaariin viimeistään 28.2.2022 klo 12.00 osoitteessa:

Ohjelmassa on asiantuntijapuheenvuoroja kuulosta ja sisäkorvaistutteista sekä sisäkorvaistutetta käyttävän kokemuspuheenvuoro. Tilaisuus toteutetaan Zoom-etäyhteysalustalla ja se on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille! Liittymislinkki ja -ohjeet lähetetään osallistujan sähköpostiosoitteeseen ma 28.2. klo 12 jälkeen.

Kuuloliitto järjestää webinaarin yhteistyössä Cochlear Nordic AB:n kanssa.

Lataa tiedot webinaarista pdf-muodossa: Kun kuulokoje ei enää riitä -webinaari 28.2.2022

Kuuloliiton logo.      Cochlear-logo.