Kun kuulokoje ei enää riitä –webinaari

Paikka: Verkkotapahtuma
Osoite: Suomi

Naisella on sisäkorvaistute.Tervetuloa Kun kuulokoje ei enää riitä –webinaariin!

Sisäkorvaistute on leikkauksessa asetettava kuuloapuväline henkilöille, joille vahvinkaan akustinen kuulokoje ei enää tuo riittävää apua kuulemiseen tai puheen erottamiseen. Webinaarin tarkoituksena on lisätä tietoisuutta sisäkorvaistutteista sekä vähentää kuulo-ongelmista johtuvia haittoja tukemalla oikea-aikaista istutearvioon hakeutumista.

Ilmoittautuminen webinaariin viimeistään 21.9.2021 klo 12.00 osoitteessa:
www.cochlearevents.com/event/infotilaisuus

Ohjelmassa on asiantuntijapuheenvuoroja kuulosta ja sisäkorvaistutteista sekä sisäkorvaistutetta käyttävän kokemuspuheenvuoro. Tilaisuudet toteutetaan Zoom-etäyhteysalustalla ja ne ovat avoimia kaikille asiasta kiinnostuneille! Liittymislinkki ja -ohjeet lähetetään osallistujan sähköpostiosoitteeseen päivää ennen tilaisuutta. Kuuloliitto järjestää webinaarit yhteistyössä Cochlear Nordic AB:n kanssa.

Cochlear-logo.Kuuloliiton logo.