Kun kuulokoje ei enää riitä –webinaari

Paikka: Verkkotapahtuma
Osoite: Suomi

Naisella on sisäkorvaistute.Tervetuloa Kun kuulokoje ei enää riitä –webinaariin!

Webinaareja järjestetään kaksi (sama sisältö): tiistaina 4.5.2021 klo 17.00-18.30 ja keskiviikkona 12.5.2021 klo 12.00-13.30.

Sisäkorvaistute on leikkauksessa asetettava kuuloapuväline henkilöille, joille vahvinkaan akustinen kuulokoje ei enää tuo riittävää apua kuulemiseen tai puheen erottamiseen.

Webinaarien tarkoituksena on lisätä tietoisuutta sisäkorvaistutteista sekä vähentää kuulo-ongelmista johtuvia haittoja tukemalla oikea-aikaista istutearvioon hakeutumista.

Ilmoittautuminen ensimmäiseen webinaariin viimeistään 30.4.2021 ja toiseen viimeistään 10.5.2021 osoitteessa: https://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut

Ohjelmassa on asiantuntijapuheenvuoroja kuulosta ja sisäkorvaistutteista sekä sisäkorvaistutetta käyttävän kokemuspuheenvuoro.

Tilaisuudet toteutetaan Zoom-etäyhteysalustalla ja ne ovat avoimia kaikille asiasta kiinnostuneille! Liittymislinkki ja -ohjeet lähetetään osallistujan sähköpostiosoitteeseen päivää ennen tilaisuutta.

Kuuloliitto järjestää webinaarit yhteistyössä Cochlear Nordic AB:n kanssa.

Kun kuulokoje ei enää riitä -webinaari PDF

17.00 Tilaisuuden avaus, Anne Wicht-Kvarnström, Kuuloliitto ry

17.10 Miten normaali kuulo toimii, mitä kuulonalenema tarkoittaa, Anna-Maija Tolonen, Kuuloliitto ry

17.40 Mikä sisäkorvaistute on, kuka siitä voi hyötyä ja miten sisäkorvaistutteen voi saada sekä tietoa luujohtokuulokojeista,  Ulla Konkarikoski, Cochlear Nordic AB