Kopolan kesäpäivät

Paikka: Kopolan kurssikeskus, Vesijärventie 50
Osoite: 17800 Kuhmoinen, Suomi
Katso kartalla

Neljä loppukesän päivää vanhassa pappilamiljöössä mukavassa vertaisseurassa!

Päivien ohjelmassa on erilaista toimintaa. Maanantaina kotiudutaan, tutustutaan ympäristöön ja liikutaan lähiympäristössä, saunotaan sekä tutustutaan grillin ympärillä. Tiistai on retkipäivä, jolloin vieraillaan Kuhmoisten kulttuurimaisemissa paikallisen oppaan johdolla. Keskiviikkona kohotetaan kuntoa joko omaan tahtiin tai yhdessä pelaten. Torstaina tehdään vielä pieni luontoretki.

Myös kuulon kuntoutus on mukana: korvalääkäri Elina Rytsölä pitää yleisöluennon sekä keskustelee kahden kesken kuulo-ongelmistasi.

Ke-to on mahdollisuus saada hierontahoitoja hyvinvointiviikonlopun tapaan. Kahtena iltana on mahdollisuus osallistua karaokeen.

Osallistuminen ohjelmaan on täysin vapaaehtoista, jos haluaa voi toimia aivan oman ohjelman mukaisesti. Ennen kaikkea rentoudumme ja voimaannumme syksyä varten.

Kesäpäivien osallistumismaksu on 200 e /henkilö, sis. majoituksen kahden hengen huoneessa, ateriat ja ohjelman. Retkistä ja hoidoista pieni erillismaksu.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu 2. elokuuta mennessä  puh. 040  5691463 tai sp.elina.rytsola@gmail.com