Kopola kutsuu jouluun!

Paikka: Kopolan kurssikeskus
Osoite: Velisjärventie 50, Kuhmoinen, Suomi
Katso kartalla

Vietetään jälleen joulu aatonaatosta tapaninpäivään Kuuloliitto ry:n kurssikeskus Kopolassa, entisessä kappalaisen pappilassa Kuhmoisissa, osoitteessa Velisjärventie 50, 17800 Kuhmoinen.

Jouluun saavutaan aatonaattona 23.12. klo 14 mennessä, ja kotiin palataan tapaninpäivänä. Tarjoamme rauhallisen ympäristön ja täysihoidon maittavine aterioineen sekä kuuntelun kannalta esteettömät tilat (induktiosilmukkajärjestelmä ja kirjoitustulkkaus). Voimme unohtaa arjen kiireet, tehdä yhdessä viihtyisän joulun, ulkoilla ja nauttia kauniista maalaisympäristöstä. Tarkemman
ohjelman lähetämme joulun varanneille vahvistuskirjeessä.

Käytettävissämme on kahden hengen huoneita sekä kolme hyvin pientä yhden hengen huonetta. Kahden hengen huoneissa wc, suihkutilat ovat käytävällä. Lisäksi käytössämme rantasauna, jonka remontti on nyt valmis, toisin kuin viime jouluna. Lisäksi meillä on kolme yksilöllistä aittamajoitustilaa suuremmalle ryhmälle. Näihin voimme sijoittaa myös eläinvieraita

Majoitus täysihoito 340 e/hlö kahden hengen huoneessa. Jos haluaa majoittua kahden hengen huoneeseen yksin, perimme siitä 180 euron lisämaksun.

Otamme vastaan enintään 20 vierasta. Täytämme paikat varausjärjestyksessä. Varaukset 15.10. mennessä. Yhteystiedot: maire.paltare@gmail.com tai 0440 500974 (ainoastaan tekstiviestein) tai maapostitse os. Maire Paltare, Torisevantie 2 A 1, 34800 Virrat.

Lisätietoa:

Kopolan joulun järjestää Kopolan Kannatusyhdistys ry.

Tervetuloa Kopolan jouluun!
Kopolan Kannatusyhdistys ry