Jaksaminen ja etätyöskentely -webinaarit kuulovammaisille työikäisille

Paikka: Verkkokurssi
Osoite: Ilkantie, Helsinki, Suomi

Kannettava tietokone.Koronaepidemiasta johtuen olemme eläneet poikkeuksellista aikaa viime keväästä lähtien. Monet kuvaavat tätä aikaa jo ”uudeksi normaaliksi”. Joka tapauksessa työskentelytavat ovat muuttuneet. Joudumme jatkuvasti mukautumaan uusiin asioihin, ja tämä edellyttää sekä jaksamista että innovatiivisia ratkaisuja. Näihin teemoihin liittyen järjestämme työikäisille kuulovammaisille seuraavat webinaarit:

10.11. klo 17-18.30 Jaksaminen kuulovammaisena, ratkaisukeskeinen terapeutti Tarja Nevalainen sekä kokemuspuheenvuorot toimittaja Milla Salo ja Kuuloliiton suunnittelija Anna-Maija Tolonen.

24.11. klo 17-18.30 Etätyöskentely kuulovammaisena, Kainuun keskussairaalan kuntoutusohjaaja Arja Moilanen, Kuuloliiton erityisasiantuntija Jukka Rasa sekä Oulun Seudun Kuulo ry:n puheenjohtaja Aimo Lohilahti.

Voit osallistua molempiin webinaareihin tai vain toiseen. Webinaarit järjestetään Zoom-alustalla.

Ilmoittautuminen sähköpostilla: esa.kalela@kuuloliitto.fi
10.11. webinaariin viimeistään 6.11.
24.11. webinaariin viimeistään pe 20.11.

Ilmoittautuminen on sitova. Webinaari on maksuton. Tarkempi ohjeistus ja linkki webinaariin lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua. Webinaariohjelman voit ladata myös pdf-versiona: Jaksaminen ja etätyöskentely webinaari

Lämpimästi tervetuloa, tapaamisiin Zoomissa!

Esa Kalela ja Tiina-Maija Leinonen
Kuuloliitto ry, Ilkantie 4, 00400 Helsinki