CI-vertaistapahtuma

Osoite: Kalliokatu 25, Rauma, Suomi
Katso kartalla

SISÄKORVAISTUTTEEN KÄYTTÄJÄ MATKUSTAA

Lauantain ohjelmassa tietoa, mitä pitää ottaa huomioon, kun lähtee lento- tai laivamatkalle. Miten tilaan kirjoitustulkkauksen ulkomaille ja mitä matkalla pitää huomioida. Mikä on EU:n vammaiskortti ja mitä hyötyä siitä on. Lisäksi laitevalmistajien edustajien ajankohtaiset kuulumiset sekä mukavaa yhdessäoloa ja vertaisseuraa.

Sunnuntain ohjelmassa on CI-toimikunnan yleiskokous, jossa valitaan toimikunnan jäsenet ja puheenjohtaja vuosille 2024–2026 sekä keskustellaan CI-toimikunnan vuosien 2024-2025 toiminnasta. Viikonloppu päättyy sunnuntain lounaaseen Vanhan Rauman kellarissa ja tutustumiskierrokseen Vanhassa Raumassa.

Tapahtuman kohderyhmänä ovat aikuiset sisäkorvaistutteen käyttäjät ja istutetta harkitsevat läheisineen.

Majoitushinnat, hinta sisältää aamiaisen

Perjantai–sunnuntai

1 hengen huone 160 € /2 vrk                2 hengenhuone 90 € / 2 vrk / henkilö

Lauantai–sunnuntai

1 hengen huone 80 € / 1 vrk                  2 hengen huone 45 € / 1 vrk / henkilö

Ruokailujen hinnat Kalliohovissa: pe iltapala salaattibuffet 24 €, la lounas 32 €. Päivällinen jossakin Vanhan Rauman ravintolassa, samoin sunnuntain lounas. Osallistuminen ilman majoitusta ruokailujen hinnalla. Tapahtuma on kuuloesteetön, luennoilla on kirjoitustulkkaus ja induktiosilmukka.

Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Ilmoittautuneille lähetetään tarkempaa tietoa lähempänä tilaisuutta. Matkoista korvataan Kuuloliiton jäsenyhdistysten jäsenille 30 € ylittävä osuus julkisten kulkuneuvojen hinnan mukaan.

Tapahtuman ohjelma (pdf):

CI-vertaistapahtuman ohjelma

Ilmoittautumiset  26.9.2023 mennessä, Kilta-järjestelmän kautta http://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/TapahtumaIlmoittaudu.aspx?id=464

Lisätietoa tapahtumasta: Anneli Salmevaara, anneli.salmevaara@gmail.com

Opintokeskus Sivis -logo.