CI-Vertaistapaaminen

Paikka: Lahjan ja Esan Tupa
Osoite: Hämeenpuisto 15 A 1, Tampere
Katso kartalla

Lounais-Suomen piirin CI-työryhmä kutsuu kaikkia Turun, Porin ja Tampereen alueella asuvia sisäkorvaistutteen käyttäjiä ja istutetta harkitsevia viettämään vertais- ja virkistyspäivää Tampereelle.

• Klo 12.00 aloitamme tutustumisella Tampereen Kuuloyhdistyksen tiloissa Esan ja Lahjan tuvalla.
  • Klo 14 mennessä siirrymme buffetlounaalle Museokeskus Vapriikin Valssi-ravintolaan (Tampellan alue, Alaverstaanraitti 5).
  • Klo 15.30 on varattu Vakoilumuseoon opastettu kierros Vakoilun merkilliset menetelmät (Finlaysonin alue, Satakunnankatu 18).

CI-vertaispäivään ovat tervetulleita kaikki Lounais-Suomen alueella asuvat sisäkorvaistutteen käyttäjät ja sitä harkitsevat henkilöt. Läheisen voi ottaa tilaisuuteen mukaan, mikäli tilaisuudessa on tilaa. Ilmoita siitä ilmoittautumisen yhteydessä. Vertaispäivässä on kirjoitustulkkaus ja Esan ja Lahjan tuvalla on induktiosilmukka.

Päivä on muuten maksuton ruokailuineen ja ohjelmineen, mutta matka- ja mahdolliset pysäköintikustannukset sekä Vakoilumuseon sisäänpääsy on jokaisen maksettava itse. Opastetun kierroksen museossa tarjoaa Lounais-Suomen piiri.

Vakoilumuseon hinnat: Aikuiset 10 €, eläkeläiset 8 €, opiskelijat 6 €

Ilmoittautuminen viimeistään 25.8.2023:

asiantuntija Anna-Maija Tolonen
anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi
Ilmoitathan samalla mahdolliset erityisruokavaliosi

Kiirehdi ja varaa oma paikkasi ajoissa, sillä paikkoja on rajoitetusti! (Ps. Anna-Maija on lomalla 3.7.-6.8.2023)

Auringonkukkia.