Pieni ele -keräyksen ilmoittautuminen käynnissä

Pieni ele keräyksen kuulohahmo.

Ilmoittautuminen Pieni ele –keräykseen

Tulevien presidentinvaalien keräys hoidetaan samojen yhdistysten voimin kuin viime kuntavaalitkin.

Seuraavien kolmen vaalin keräysputkeen ilmoittaudutaan kerralla: maakuntavaalit lokakuu 2018, eduskuntavaalit huhtikuu 2019 ja EU-vaalit touko/kesäkuu 2019.

Ilmoittautumisaika on käynnissä 4.12.2017 – 1.3. 2018.

Ilmoittautuminen tapahtuu nettilomakkeella http://bit.ly/pieniele2018 .

Huom. tärkeää! Jälki-ilmoittautumisia keräykseen EI oteta vastaan!

Ilmoittautukaa siis ajoissa.

Jos yhdistyksessä tai lähipiirissä ei ole ketään, jolta nettilomakkeen täyttö onnistuu, yhdistys voi ilmoittautua soittamalla Pieni ele –keräystoimistoon Elina Rannalle p. 0400 887 114

Kotimaan vammais- ja terveystyölle
Pieni ele -keräys järjestetään valtakunnallisten vaalien yhteydessä suomalaisen vammais- ja terveystyön hyväksi. Lahjoitukset jaetaan 17 eri järjestön kesken. Puolet lahjoitusten tuotosta jää paikallistasolle yhdistysten toimintaan ja puolet ohjautuu valtakunnalliseen työhön vammaisten ja sairaiden aseman parantamiseksi sekä meidän kaikkien terveyden edistämiseksi. Seuraava keräys on tammikuussa 2018.

Allergia- ja Astmaliitto, Epilepsialiitto, Förbundet De Utvecklingsstördas Väl, Hengitysliitto, Invalidiliitto, Kehitysvammaisten Tukiliitto, Kehitysvammaliitto, Kuuloliitto, Kuurojen liitto, Mielenterveyden keskusliitto, Munuais- ja maksaliitto, Neuroliitto, Näkövammaisten liitto, Psoriasisliitto, Suomen Diabetesliitto, Suomen Reumaliitto, Suomen Sydänliitto