Monien kohtaamisten KuuloAreena

Kuuloliiton piste ja kuuloauto SuomiAreenassa

Kuuloliiton SuomiAreenan pisteellä on käynyt mukavasti väkeä. Maanantai-keskiviikon aikana kuuloauton kuuloseulassa kävi 223 henkilöä, joista 1/3 ohjatiin suoraan jatkotutkimuksiin.

Kuuloliiton piste ja kuuloauto SuomiAreenassa
Pisteellämme on vieraillut muun muassa korusuunnittelija Jenni Ahtiainen, arkkipiispa emeritus Kari Mäkinen sekä kansanedustajat Eeva Kalli, Matias Marttinen, Heidi Viljanen, Jari Myllykoski, Kristiina Salonen ja Merja Mäkisalo-Ropponen. Kuvia ja videoita vierailuista löytyy some-kanaviltamme. Kiitos, kun saimme teidät vieraaksemme!
Tiistaina Kuuloauton kyytiin pääsi myös @mtvuutiset toimittaja Jonna Kumpula! Ennen seulaa Maikkari haastatteli asiantuntijaamme Paula Hessoa.
Tiistaina Kuuloauton kyytiin pääsi myös MTV:n uutisten toimittaja Jonna Kumpula. Ennen seulaa Maikkari haastatteli asiantuntijaamme Paula Hessoa. Katso video MTV:n uutisten verkkosivuilta: www.mtvuutiset.fi
Radio Suomi ja YLE Pori haastattelivat kuuloautolta Kuuloliiton toiminnanjohtaja Sanna Kaijasta.
Radio Suomi ja YLE Pori haastattelivat kuuloautolta Kuuloliiton toiminnanjohtaja Sanna Kaijasta:
Kuuloliitto vinkkaa tarkastamaan kuulon ajoissa – kuulon heikentyminen voi vaikuttaa muistihäiriön kehittymiseen (yle.fi)
Kuule ja muista -hankkeen työntekijät Maarit ja Tiina.
Pisteeltämme löytyy tietoa myös kuulosta ja muistista. Heikentynyt kuulo on yksi muistisairauksien riskitekijä. Kuule ja muista -hankkeen työntekijät Maarit Honkasola ja Tiina Ahonen (kuvassa) kertovat mielellään lisää!
Kuuloliiton asiantuntija Jukka Rasa, puheenjohtaja Jouni Aalto ja hallituksen jäsen Hannele Löytty.

Tapahtuma on toteutettu yhteistyössä Porin Kuuloyhdistyksen kanssa. Kiitos sekä vapaaehtoisten että työntekijöiden työpanoksesta!

Kuuloliitto on SuomiAreenassa vielä torstaina 14.7. klo 10-17 sekä perjantaina 15.7. klo 10-14. Tervetuloa pisteellemme!

#KuuloAreena #SuomiAreena