Liittovaltuuston seminaari seurattavissa suorana lähetyksenä

Valkea talo.

Kuuloliiton liitovaltuuston seminaari järjestetään Helsingissä Valkeassa talossa 22.11. Seminaarin ohjelmassa on mm. Herkällä Korvalla –esteettömyyspalkinnon luovutus, Veikkauksen Olli Joensuun puheenvuoro, toimintasuunnitelman ja talousarvion esittely sekä sääntömuutosasiaa.

Kuuloliiton jäsenillä on mahdollisuus seurata seminaaria suorana lähetyksenä internetissä Kuuloliiton YouTube-kanavan kautta. Kanavan seuraamiseen ei tarvitse erillisiä tunnuksia. Linkki YouTube-kanavalle >

Perjantaina lähetys alkaa klo 12.30. Lähetys keskeytetään kahvitauon ajaksi klo 15.00-15.30. Lähetys päättyy n. klo 16:15, jolloin aloitetaan strategiaan liittyvä ryhmätyöskentely. Lähetyksessä on pieni viive.

12.00 Kahvia ja suolaista tarjolla Valkean talon aulassa
12.30 Seminaarin avaus

Herkällä korvalla-palkinto 2019

Veikkauksen ajankohtaiset kuulumiset