Liittokokous ja seminaari seurattavissa suorina lähetyksinä

Kuuloliiton liittokokous  ja seminaari järjestetään 27.10. – 28.10. Valkeassa talossa ja etäyhteyksin. Kuuloliiton jäsenillä ja muilla kiinnostuneilla on mahdollisuus seurata seminaaria ja kokousta suorana lähetyksenä YouTubessa. Seuraamiseen ei tarvitse erillisiä tunnuksia, vaan lähetys avautuu suoraan linkkien kautta. Linkit julkaistaan n. puoli tuntia ennen lähetyksen alkua.

Kokouksessa valitaan liitolle uusi puheenjohtaja ja hallitus. Lisäksi kokouksessa on käsiteltävänä Kuuloliiton sääntöjen muutokset ja jäsenyhdistysten määräaikaan mennessä toimittamat aloitteet. Seminaarin ja kokouksen yhteydessä luovutetaan myös vuoden 2023 Vapaaehtoistoiminnan ja Selkeän puhujan palkinnot.

Tarkempi ohjelma liitteenä: OHJELMA Liittokokouksen seminaari ja kokous 27.─28.10.2023

Huomaathan, että kokous ei näy liiton omalla YouTube-kanavalla, vaan se on seurattavissa ainoastaan tämän sivun linkkien kautta.

Perjantaina lähetys seminaarista alkaa klo 15.30 (seminaari alkaa  klo 16.00) ja päättyy viimeistään klo 19.30. Lähetys keskeytetään taukojen ajaksi. Lauantain lähetysaika on arviolta klo 8.30–15.00. Lähetyksissä on mukana kirjoitustulkkaus.

Tervetuloa seuraamaan liittokokousta ja seminaaria!