Kuuloliitossa avoinna järjestötoiminnan asiantuntijan sijaisuus

Auringonkukkia, yhdessä on neitoperhonen.

Kiinnostaako työ kuuloasioiden ja yhdistystoiminnan parissa? Koetko intohimoa vapaaehtoistoimintaa kohtaan ja innostut erilaisten ihmisten kanssa toimimisesta?

Jos vastasit kyllä, niin liity asiantuntijajoukkoomme! Haemme järjestötoiminnan asiantuntijan sijaista vanhempainvapaan ajalle 1.9.2022─15.8.2023. Sijaisuus jatkuu mahdollisesti pidempään.

Tehtäviisi kuuluvat:

Asiantuntijana työskentelet innostavassa ja asiantuntevassa työyhteisössä osana tiimiorganisaatiota. Ohjaat, tuet ja kehität kuuloyhdistysten monimuotoista toimintaa sekä osallistut järjestö- ja yhdistystoiminnan toimintaedellytysten turvaamiseen liittyvään yhteiskunnalliseen vaikuttamistyöhön.

Lisäksi sinulle tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus osallistua lippulaivamme Kuuloauto-toiminnan organisoimiseen ja kehittämiseen. Kuuloautossa tehtävään koulutetut vapaaehtoiset tekevät matalan kynnyksen kuuloseulontaa eri paikkakunnilla ympäri Suomea.

Toivomme sinulta:

• Aitoa kiinnostuneisuutta työskennellä eri-ikäisten vapaaehtoisten kanssa
  • Oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja yhteistyökykyisyyttä
  • Kokemusta järjestö- ja yhdistystoiminnasta
  • Ajokorttia
  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai vastaavaa koulutusta

Arvostamme lisäksi:

• Kouluttajakokemusta
  • Vapaaehtoistoiminnan tuntemusta
  • Kuulovammaisalan tuntemusta

Tarjoamme sinulle:

• Mielenkiintoisten työtehtävien ohella mahdollisuuden vaikuttaa kuuloalan ajankohtaisiin teemoihin
  • Mahdollisuuden hyödyntää monipuolisesti asiantuntemustasi, kehittää ammattitaitoasi sekä oppia ja luoda uutta

Työsuhde alkaa 1.9.2022 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on määräaikainen vanhempainvapaasijaisuus. Työpaikka sijaitsee Valkeassa talossa Helsingissä (Ilkantie 4). Työ sisältää matkustamista. Palkkaus on sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen (vaativuusluokka 5) mukainen.

Hakuaika: 19.8.2022 klo 16.00 mennessä. Lähetä hakemus ja CV osoitteeseen anne.wicht-kvarnstrom@kuuloliitto.fi Tiedustelut tehtävään liittyen ainoastaan sähköpostitse.

Kuuloliitto on sosiaali- ja terveysalan kansalaisjärjestö, joka edistää kuulovammaisten asemaa yhteiskunnassa, tuottaa tietoa kuulosta ja kuulovammaisuudesta sekä järjestää monipuolista toimintaa kaikenikäisille. Edustamme jäsenyhdistystemme kautta noin 16 000 kuulovammaista henkilöä.