Kuuloliiton uusi hallitus on valittu

Valkea talo ja parkkipaikka.

Jouni Aalto on Kuuloliiton uusi puheenjohtaja.

Liittokokous valitsi liittohallituksen puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan sekä muut liittohallituksen jäsenet seuraavalle toimikaudelle.

Kuuloliiton liittokokous päätti 22.10.2017 Helsingissä hallituksen henkilövalinnoista. Kuuloliiton liittohallituksen puheenjohtajaksi seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi valittiin Jouni Aalto. Liittohallituksen varapuheenjohtajaksi valittiin Peeta Piiparinen.

Kaksipäiväinen (21.–22.10.2017) liittokokous hyväksyi myös Kuuloliiton kauden 2018–2020 toiminnan ja talouden suuntaviivat sekä toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2018. Lisäksi liittokokous päätti jäsenyhdistyksiltä perittävistä jäsenmaksuista.

Peeta Piiparinen on liittohallituksen uusi varapuheenjohtaja.

Liittohallituksen uudet jäsenet ja varajäsenet

Liittokokous valitsi liittohallitukseen jäsenet ja varajäsenet seuraavalle kolmivuotiskaudelle. Hallituksen kokoonpano on (suluissa varajäsenet):

• Jouni Aalto
  • Peeta Piiparinen
  • Janne Alkki (Marja Pantzare)
  • Heimo Haapanen (Juhani Eteläpää)
  • Raimo Härkönen (Leena Rekola)
  • Hannele Löytty (Esko Häkkinen)
  • Antero Penttinen (Virva Teräväinen)
  • Tapio Riekki (Aimo Lohilahti)
  • Elina Rytsölä (Taira Sarantila)
  • Raimo Saarelainen (Leila Silvennoinen)