Kuuloliiton uudistunut verkkosivusto avattiin 6.4.

Kuuloliiton verkkosivujen etusivu.

Uudessa sivustossa www.kuuloliitto.fi yhdistyvät vanhan pääsivuston ohella Kuulokynnys-esteettömyyssivusto ja Kuulosuoja-teemasivusto. Uudet sivustot on rakennettu yhteistyössä helsinkiläisen Sitelogicin kanssa.

Uudistuksen lähtökohtana on ollut rakentaa helppokäyttöinen sivusto, josta tarvittavat tiedot, erityisesti tapahtumatiedot ja ajankohtaiset uutiset, löytyvät vaivattomasti.  Lisäksi uudet sivustot ovat responsiiviset eli toimivat hyvin erilaisilla päätelaitteilla. Varainhankinnan näkyvyyttä sivustolla on huomattavasti lisätty.

Verkkokaupassa voi nyt maksaa ostokset kätevästi verkkopankissa tai kortilla. Verkkokauppamme tuotevalikoima laajenee lähiviikkoina muutamalla uudella jäsentuotteella.

Uudet verkkosivut tarjoavat jäsenistölle entistä paremman mahdollisuuden käydä myös keskustelua. Jäsenet voivat rekisteröityä käyttäjiksi suoraan sivujen kautta.

Verkkosivustojärjestelmään on sisäänrakennettu ominaisuus, että yhdistykset voivat päivittää omia tietojaan sekä lisätä tapahtumia kalenteriin. Tähän liittyvä käyttöönottoprojekti käynnistetään vuoden 2017 aikana.

Kuuloliiton vanha verkkosivusto valmistui 2009 ja ehti olla toiminnassa kahdeksan vuotta.