Kuuloautokierros vuodelta 2020 on peruttu

Kuuloliitto on päättänyt perua vuoden 2020 kuuloautokierroksen, koska Kuuloauton kohderyhmä kuuluu suurimmaksi osaksi koronavirusepidemian riskiryhmään. Arvioimme koronavirustilanteen mukaan, pystymmekö mahdollisesti järjestämään jotain pienimuotoista Kuuloauto-toimintaa syksymmällä. Mahdollisista tapahtumista tiedotetaan mm. Kuuloliiton verkkosivuilla.

Jos koet kuulosi heikentyneen, varaa aika terveyskeskukseen, työterveyshuoltoon tai yksityiselle lääkäriasemalle. Voit myös hakeutua kuulontutkimukseen ja kuulokojesovitukseen kuuloalan yrityksiin. Lisätietoja: www.kuuloliitto.fi/kuulo/mika-neuvoksi

Kuuloautokierros vuonna 2021

Vuoden 2021 kuuloautokierros toteutetaan huhti-lokakuussa todennäköisesti seuraavasti: Lounais-Suomi, Oulu, Lappi, Uusimaa, Itä-Suomi, Kaakkois-Suomi, Keski-Suomi ja Länsi-Suomi.

Lisätietoja kuuloautoon liittyvissä asioissa:
järjestösihteeri Paula Hesso
paula.hesso@kuuloliitto.fi