Sisä-Savon Kuulo ry:n kesäretki Kallaveden kauniisiin maisemiin 3.8.2024

Lähtö klo 13.15 Suonenjoen linja-autoasemalta.

Hinta                                                                                                                                                      Jäseniltä 40 e.                                                                                                                                          Ei jäseniltä 50 e.                                                                                                                            Sisältää matkat, ruoka laivalla ja tutustuminen Alahovin viinitilaan.

Ilmoittaudu 1.7.2024 mennessä, Anitta p. 040 188 2715.

Tervetuloa!

Kuulolähipalvelu

Kesätauolla. Jatkamme syksyllä.

Sisä-Savon Kuulo ry:n hallitus 2024

Merja Ropponen (puheenjohtaja)

Sinikka Pajamäki (varapuheenjohtaja)

Johanna Tapaninen (jäsen)

Arja Tapaninen (jäsen)

Anitta Hakulinen (jäsen)

Harri Onttonen (jäsen)

Raija Helena Helminen (varajäsen)

Ritva Kauhanen (varajäsen)

Menneet tapahtumat

Vierailijana asiantuntija Maria Timonen Kuuloliitosta

Suonenjoella 3.10.2023

3.10.2023 kuulolähipalvelupäivänä vierailijana asiantuntija Maria Timonen Kuuloliitosta. Paljon keskustelua vertaistukipiirissä, aiheena mm. huulioluku. Alussa oli kahvitarjoilu. Mukana induktiosilmukka ja kirjoitustulkit. Oli hyvä tilaisuus.

Kuuloseulontaa Suonenjoella

Sisä-Savon Kuulo ry järjesti kuuloautotapahtuman Suonenjoella 28.6.2023. Siinä sivussa oli myyjäiset, arpajaiset ja Kuuloliiton esitteitä tarjolla. Kuuloauton mukana olivat toimijat Anja Lukkala ja Jouko Nygren, kiitos heille. Yhdistyksestä Merja Ropponen, Arja Tapaninen, Anitta Hakulinen, Johanna Tapaninen ja Sinikka Pajamäki. Kiitokset arpajaispalkintojen lahjoittajille, sekä myyjäisiin osallistuneille. Asiakkaita ja kävijöitä riitti, kuuloseulaan osallistui noin 40 henkilöä. Päivä oli iloinen ja sääkin suosi.

Kuulokoulu tilaisuus Suonenjoella 28.2.2023, asiantuntijana Maria Timonen Kuuloliitosta

Sisä-Savon Kuulo ry järjesti kuulokoulun ensikojeen saaneille ja heidän läheisilleen. Luentoa piti asiantuntija Maria Timonen Kuuloliitosta, aiheena kuulokojeen käyttö ja kotihuolto. Osallistujia oli 26. Kuuntelijat osallistuivat innokkaasti ja kysymyksiä oli. Mukana kirjoitustulkit ja induktiosilmukka. Lopuksi oli kahvitarjoilu.

Merja Ropponen Puheenjohtaja / sihteeri merja.ropponen50@gmail.com 0400 928 405
Sinikka Pajamäki Varapuheenjohtaja