Kuulolähipalvelun peruskurssin 2. osa

Paikka: Hotelli Scandic
Osoite: Hämeenaukio I, Riihimäki, Suomi
Katso kartalla

Koulutuspaikkamme on Hotelli Scandic, Hämeenaukio 1 eli sama hotelli kuin syksyn koulutuksessa. Koulutus alkaa tiistaina 13.2. klo 10, jota ennen on tarjolla aamiainen kaikille kurssilaisille. Koulutus päättyy keskiviikkona 14.2. klo 14.30 kahviin.

KLP- peruskurssin 2. osassa

·       pohditaan vapaaehtoistoimijan roolia ja vastuuta
·       tarkastellaan yhdistyksen kuulolähipalvelutoiminnan kokonaisuutta
.       perehdytään vuorovaikutukseen ja asiakkaan kohtaamiseen

Vahvista osallistumisesi kurssille 8.- 29.1.2018, ensisijaisesti Kilta-järjestelmässä: http://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut tai sähköpostilla Tiina-Maijalle.

Täytä kaikki kohdat huolella Kilta-järjestelmässä ja muista ilmoittaa erityisruokavaliosi. Olemme varanneet osallistujille ohjelman mukaiset ruokailut ja majoituksen 2 hengen huoneissa. Mikäli haluat yöpyä yhden hengen huoneessa, ilmoita siitä Kilta-järjestelmässä ja varaudu maksamaan hinnan erotus. Mikäli olet päiväkävijä, ilmoita siitä ehdottomasti! Jos tulet pitkästä matkasta ja tarvitset majoituksen ma-ti yöksi, kerro siitä ilmoittautumisen yhteydessä.

Tulevaan kurssiin valmistaudut ennakkotehtävällä. Mieti ja pohdi sekä valmistaudu kertomaan muille

Kurssilla on käytössä induktiosilmukka. Jos tarvitset kirjoitustulkkausta, ilmoita siitä Tiina-Maijalle.

Tiina-Maija Leinonen, tiina-maija.leinonen@kuuloliitto.fi, p. 0400 168 164
Tuija Vuori, tuija.vuori@kuuloliitto.fi, p. 0400 802 668

Kurssin osallistumismaksu on 60 € /henkilö ja osallistuminen ilman majoitusta 20 €/ henkilö.
Matkakulut korvataan osallistujille julkisen kulkuneuvon mukaan.

Yhdistysten omavastuu matkakuluista on 30 €. Maksut laskutetaan yhdistykseltä kurssin jälkeen.

TERVETULOA KURSSILLE!