Liittokokous järjestetään Valkeassa talossa, Helsingissä, 21. – 22.10.2017.

Liittokokous 21.-22.10.2017 -logo.

Kokouksessa valitaan liiton ylin luottamusjohto sekä päätetään seuraavien vuosien toiminnan ja talouden suuntaviivoista eli strategiasta.

Kolmen vuoden (2018 – 2020) toimintastrategian lisäksi liittokokouksessa käsitellään vuoden 2018 toiminta- ja taloussuunnitelmat sekä päätetään jäsenmaksuista. Käsiteltävänä ovat myös jäsenyhdistysten mahdolliset aloitteet. Ne on toimitettava hallitukselle heinäkuun loppuun mennessä. Hallitus tuo aloitteet omalla lausunnollaan varustettuna liittokokouksen käsiteltäväksi.

Ilmoittautuminen kokoukseen

Ennakkoilmoitus liittokokoukseen julkaistaan kesäkuun Kuuloviestissä, mutta otamme jo nyt vastaan ilmoittautumisia kokoukseen. Kaikki kokoukseen osallistuvat ilmoittautuvat etukäteen ilmoittautumislomakkeella. On tärkeää, että virallisen kokousedustajan ilmoittautumislomakkeen allekirjoittavat yhdistyksen viralliset nimenkirjoittajat.

Ilmoittautumislomakkeet lähetetään Kuuloliittoon 31.8.2017 mennessä osoitteeseen: Kuuloliitto ry, Tarja Kaikkonen, Ilkantie 4, 00400 Helsinki tai skannattuna sähköpostitse: tarja.kaikkonen(at)kuuloliitto.fi.

Kokouskutsu ja kokousasiakirjat

Varsinainen kutsu kokoukseen lähetetään jäsenyhdistyksille kirjeitse viimeistään kuukautta ennen kokousta, viikolla 38. Kutsun mukana toimitetaan esityslista asiakirjoineen. Ne lähetetään sihteereille, joiden tehtäväksi jää toimittaa asiakirjat yhdistystensä virallisille kokousedustajille.

Kokous alkaa lauantaina 21.10. klo 13.00. Sitä ennen on kokoukseen osallistuville tarjolla lounas Valkean talon ravintolassa klo 11.00 alkaen. Kokousedustajien ilmoittautuminen alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 12.00.

Kokouspapereiden mukana tulee myös malli valtakirjasta, jolla yhdistys valtuuttaa edustajansa käyttämään ääniä kokouksen äänestyksissä. Yhdistyksen allekirjoittama valtakirja, johon on merkitty edustajan äänimäärä, tulee olla jokaisella kokousedustajalla mukana paikan päällä ilmoittautuessaan.

Ruokailut ja matkakulut

Liitto tarjoaa kokouspäivien lounaat ja kahvit kaikille kokoukseen osallistujille sekä lauantain illallisen kokouksen virallisille edustajille. Yhdistysten kustannettavaksi jäävät kokousedustajien majoituskulut sekä matkakulut 100 euroon asti. Kuuloliitto korvaa jokaisen virallisen kokousedustajan matkasta julkisen kulkuneuvon mukaan 100 euroa ylittävän osuuden yhdistykseltä saadun laskun mukaisesti. Tämä liittohallituksen tekemä päätös koskee vain vuoden 2017 liittokokousta.

Kokouspäivien lounaat tarjoillaan Valkean talon ravintolassa, mutta lauantaipäivän illallinen järjestetään Hotelli Haagassa. Liitto tarjoaa illallisen kokouksen virallisille edustajille, muille osallistujille illallisen hinta on noin 40 euroa. Illallislippuja voi ostaa käteisellä kokouksen infopisteestä. Muistattehan mainita osallistumisestanne illalliselle ilmoittautumislomakkeessa.

Majoittuminen

Myös majoittuminen tapahtuu hotelli Haagassa. Majoitusvaraukset tehdään viimeistään 19.9.2017 suoraan hotelli Haagaan sähköpostitse hotel(at)haaga.fi tai puhelimitse 09 580 7877. Varauksia tehdessänne mainitkaa, että olette tulossa Kuuloliiton liittokokoukseen.

Majoitusmaksut suoritetaan hotelliin paikan päällä. Majoitushinnat ovat viikonloppuna (la-su) yhden hengen huoneessa 66 euroa/vrk ja kahden hengen huoneessa 77 euroa/vrk. Arkena (ma-pe) majoitushinnat ovat yhden hengen huoneessa 116 euroa/vrk ja kahden hengen huoneessa 137 euroa/vrk. Huonehinnat sisältävät hotelliaamiaisen sekä hotellisaunan ja uima-altaan käytön.

Lisätietoja kokouksesta:

Lisätietoja liittokokouksen järjestelyistä antaa aluetoiminnan päällikkö Anne Wicht-Kvarnström, sähköposti anne.wicht-kvarnstrom(at)kuuloliitto.fi tai p. 040 545 4705. Tietoa löytyy myös liiton verkkosivuilta www.kuuloliitto.fi

Liittokokousehdokkaat esittäytyvät Kuuloviestissä 4/2017, joka ilmestyy 13.9.