CI-vertaisviikonloppu Seinäjoki

Osoite: Ruukintie 4, 60100 Seinäjoki, Suomi
Katso kartalla

Tervetuloa CI-vertaisviikonloppuun Seinäjoelle 6.-8.9.2024

Tapahtumaan ovat tervetulleita aikuiset sisäkorvaistutteen käyttäjät ja sisäkorvaistutetta harkitsevat, myös läheiset ja ystävät sekä kaikki kiinnostuneet. Viikonloppu järjestetään Hotelli Almassa, joka sijaitsee matkakeskuksen vieressä.

Perjantai-iltana ohjelmassa on yhteinen illanvietto Pohjanmaa-teemalla.

Lauantaina Pirhan kuntoutusohjaajat Katja Kokko ja Satu Andersson esittelevät opinnäytetyötään Sisäkorvaistutetta käyttävien työkyky ja tuentarve. Lisäksi kuulemme Jarkko Tulasalon luennon sisäkorvaistutteen säädöistä ja niiden merkityksestä sekä molempien esitysten jälkeen kokemuspuheenvuorot.

CI-laitevalmistajien edustajat kertovat uusimmat kuulumiset sekä tutustumme heidän näyttelyynsä.

Sunnuntaina CI-toimikunta esittelee toimintaa, jolloin osallistujilla on mahdollisuus esittää toiveita tulevien vuosien tapahtumiin. Viikonlopun päätteeksi tutustumme opastetulla kävelykierroksella arkkitehti Alvar Aallon suunnittelemiin rakennuksiin Seinäjoen keskustassa.

Viikonlopussa on ohjelman aikana kirjoitustulkkaus ja hotellin kokoustilassa on induktiosilmukka.

Osallistumishinnat

• Perjantai-sunnuntai 287 eur/2hh/hlö, 376 eur/1hh (sisältää ohjelman, majoituksen ja ruokailut)
  • Lauantai-sunnuntai 187,50 eur/2hh/hlö, 232 eur/1hh
  • Ruokailut: perjantaina salaattibuffet, lauantai keittolounas, päiväkahvi ja päivällinen, sunnuntaina lounas.
  • Aamiainen sisältyy majoituksen hintaan.
  • Päiväkäynti: la 46 eur, su 28 eur (sisältää ohjelman ja la ruokailut, aamiainen, keittolounas ja päiväkahvi, sunnuntai lounas)

Matkoista korvataan Kuuloliiton jäsenyhdistysten jäsenille 30 euroa ylittävä osuus julkisten kulkuneuvojen taksan mukaan. Osallistumismaksu maksetaan suoraan hotellille.

Ilmoittautumiset viimeistään 21.8.2024 Kilta-järjestelmään kautta http://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/TapahtumaIlmoittaudu.aspx?id=539

tai sähköpostiviestillä Margit Hassinen, margit.hassinen@kuuloliitto.fi p. 0400 802 669

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä mahdollinen erityisruokavaliosi ja huonekaverin nimi (2hh).

Ilmoittautuneille lähetetään tarkempia tietoja lähempänä tilaisuutta.

TERVETULOA CI-VERTAISVIIKONLOPPUUN SEINÄJOELLE,  CI- TOIMIKUNTA