Pohjoismaiset kuuroutuneiden kesäpäivät

Paikka: Kylpylähotelli Rauhalahti
Osoite: Katiskaniementie 8, 70700 Kuopio, Suomi

Kuuloliitto järjestää pohjoismaiset kuuroutuneiden kesäpäivät 31.7.–4.8.2024 Kuopiossa, Kylpylähotelli Rauhalahdessa. Keskiviikkona on saapuminen iltapäivän/illan aikana, info sekä raportit ”Tapahtunut sitten viime kerran” eri osallistujamaista.

Torstaiaamuna ohjelmassa on ajankohtaista CI-leikkauksista. Tämän jälkeen teemme lounasristeilyn Kallavedellä. Iltapäivällä on mahdollisuus osallistua Käden taidot -pajaan. Illalla osallistumme hotelli Rauhalahden järjestämään perinne- ja savusaunailtaan.

Perjantaina teemme kokopäiväretken Kolin kansallispuistoon. Lauantaiaamun esityksen aiheena on Häiritsevän tinnituksen hoitoon erikoistunut ja tutkimusnäyttöön perustuva hoito-ohjelma kognitiivisen käyttäytymisterapian (CBT) keinoin. Esityksen jälkeen lähdemme tutustumaan Kuopion nähtävyyksiin.

Kesäpäivät päättyvät sunnuntaina aamupalan jälkeen. Päivien kielinä ovat suomi ja englanti, joita käytämme rinnakkain. Virallisen ohjelman aikana kielten välillä on tulkkaus. Ohjelman aikana on myös kirjoitustulkkaus ja viitotun puheen tulkkaus suomeksi, sekä kirjoitustulkkaus englanniksi.

Hinnat ja ilmoittautuminen:

2 hh 350 eur/hlö
1 hh 450 eur

Hinnat sisältävät majoituksen ja täysihoidon keskiviikon päivällisestä sunnuntain aamupalaan (lukuun ottamatta lauantain lounasta) sekä retket.

Ilmoittautumiset viimeistään 31.5.2024: Tarja Kaikkonen, tarja.kaikkonen@kuuloliitto.fi, p. 050 536 5162 (vain tekstiviestit)

Ilmoittautuneille lähetetään kesäpäivistä tarkempaa tietoa.

Kesäpäivien kutsut:

Kutsu_Pohjoismaiset kuuroutuneiden kesäpäivät_31.7.-4.8.2024