Kiitos liittokokoukseen osallistuneille

Kuuloliiton liittokokous Valkean talon auditoriossa.

Kuuloliiton liittokokous ja seminaari järjestettiin 27.10. – 28.10. Valkeassa talossa ja etäyhteyksin. Kokouksessa valittiin liiton uudeksi puheenjohtajaksi Taru Reinikainen ja varapuheenjohtajaksi Janne Alkki.

Kuuloliiton liittohallitukseen valittiin Meria Mäkinen, Seppo Ketonen, Ilkka Puhakka, Olavi Taipale, Maria Kananen, Sirkka-Liisa Hakala-Rahko ja Eija Mäntymäki. Onnea valituille!

Selkeän puhujan palkinnon saajaksi julkistettiin Kaisa Mäkäräinen.

Lisäksi kokouksessa päätettiin vuoden 2024 suuntaviivoista. Tiedossa on muun muassa jäsenhankintakampanja. Myös Kuuloauto-toimintaa kehitetään ja uudistetaan. Kuulonsuojelun tärkeyttä nostetaan esille erityisesti opettajien työssä.

Lue lisää Kuuloviestistä 5/2023, joka ilmestyy 29.11.

Kuvassa: Taru Reinikainen, Janne Alkki, Maria Kananen, Seppo Ketonen, Olavi Taipale, Sirkka-Liisa Hakala-Rahko ja Eija Mäntymäki.

Taru Reinikainen ja Jouni Aalto.

Vastavalittu puheenjohtaja Taru Reinikainen ja väistyvä puheenjohtaja Jouni Aalto.

Liittokokouksen puheenjohtajat Eija Isaksson ja Ari Haapanen.