Kuulolähipalvelu-webinaari

Paikka: Teams-etäyhteysalusta
Osoite: Ilkantie 4, Helsinki, Suomi
Katso kartalla

Webinaari on avoin kaikille kuuloyhdistysten vapaaehtoisille, ja se toteutetaan Teams-etäyhteydellä. Tilaisuuden tavoitteena on tukea yhdistysten vapaaehtoisten ja KLP-toimijoiden osaamista ja jaksamista.

Webinaarissa luennoi Kuuloliiton asiantuntija Anna-Maija Tolonen aiheenaan Tinnitus.
Webinaari täydentää KLP-peruskurssien ja alueellisia toiminnanohjauksia.

Jos tarvitset tulkkausta, ota yhteyttä tilaisuuden järjestäjään. Osallistujat vastaavat itse tulkkauksen tilaamisesta.

Osallistumislinkki lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostilla edellisenä päivänä. Jos et ole saanut linkkiä, niin tarkista ensin sähköpostisi roskaposti. Jos viesti ei ole roskapostissa, ota yhteyttä webinaarin järjestäjään.

Ilmoittautumislinkki: kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/TapahtumaIlmoittaudu.aspx?id=478

Ilmoittautuminen päättyy 19.11.