Länsi-Suomen piirin Järjestöpäivä

Paikka: Elinkeinotalo
Osoite: Huhtalantie 2, Seinäjoki, Suomi

Länsi-Suomen piirin Järjestöpäivä

Piirin järjestöpäivän tarkoituksena on valmistaa ja evästää yhdistysten valitsemia liittokokousedustajia Kuuloliiton liittokokoukseen, joka pidetään Helsingissä 27.-28.10.2023.

Päivän aikana jatketaan myös kevään järjestöpäivässä aloitettua ideointia ja keskustelua jäsenhankinnasta ja jäsenistä huolehtimisesta.

Lisäksi käydään läpi hyvinvointialueiden järjestöavustusten tilanteita sekä evästyskeskustelua toimintasuunnitelman pohjaksi vuodelle 2024.

Kokoustilassa on induktiosilmukka.

Tilaisuuteen osallistuja, jolla on Kelan myöntämä oikeus kirjoitustulkkaukseen, voi tehdä Kelalle pyynnön kirjoitustulkkausta varten. Mikäli teet tilauksen, niin pyydetään ilmoittamaan siitä tilaisuuden järjestäjälle tekniikan ja järjestelyiden huomioimiseksi.

Ilmoittautumislinkki:

Ilmoittautuminen päättyy tiistaina 26.9.2023.

Tapahtuman ohjelma (pdf):

Lä-Su-piiri-järjestöpäivä-10.10.2023 (1)