Kuule ja muista -hankkeelta webinaarisarja

Mies ja nainen halaavat, Miehellä on kuulokoje.

Oletko kiinnostunut kuulosta, muistisairauksien ehkäisystä ja ikääntyneiden hyvinvoinnin edistämisestä?  Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi Kuuloliiton Kuule ja muista -hankkeen aihetta käsitteleviin webinaareihin keväällä 2023.

Webinaarisarja esittelee näkemyksiä ja ajatuksia ikääntyneen hyvästä elämästä ja elämänlaadusta.   Opimme, miten kukin Kuule ja muista- hankkeen yhteistyökumppani vahvistaa iäkkään toimintakykyä ja hyvää elämää omalla alallaan. Samalla saamme kuulla uusimmista tutkimuksista ja kuulon- ja muistinkuntoutuksen järjestelmistä. Webinaareissa annetaan ääni myös arjen työtä tekeville eli muisti- ja kuuloalan sekä hoitotyön ammattilaisille.

Webinaarit lähetetään YouTuben kautta, ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Osallistumislinkin löydät aina webinaaripäivän aamuna sivuiltamme.

Tutustu tarkemmin webinaarien aikatauluihin ja puhujiin: https://www.kuuloliitto.fi/webinaarit