Tinnituskurssi Tampere

Paikka: Scandic Tampere Station
Osoite: Ratapihankatu 37, 33100 Tampere, Suomi
Katso kartalla

Korva ja tinnitus.Kurssin tavoitteena on tarjota henkilöille, joilla on tinnitusta ja heidän läheisilleen mahdollisuus toisten samassa tilanteessa olevien kohtaamiseen. Kurssilla käsitellään tinnitukseen liittyviä haasteita ja pohditaan yhdessä keinoja tinnituksen häiritsevyyden vähentämiseen. Osallistujat saavat tietoa tinnituksesta, tinnituksen uudelleenoppimisen menetelmistä ja kuulon apuvälineistä sekä kommunikaatiomenetelmistä.

Kurssi sisältää kahden päivän kurssiohjelman ja majoituksen kahden hengen huoneissa täysihoidolla. Kurssi toteutetaan STEA-avustuksella. Kurssi on osallistujille maksuton. Matkakuluista osallistujat vastaavat itse.

Kaikille hakijoille ilmoitetaan kurssivalinnasta  noin kolme viikkoa ennen kurssia. Valinnassa etusijalla ovat hakijat, jotka eivät aikaisemmin ole osallistuneet Kuuloliiton järjestämille Kuulokursseille.

Hakemukset tulee lähettää viimeistään kuusi viikkoa ennen kurssin ajankohtaa ensisijaisesti  täyttämällä sähköinen hakemus (Linkki lomakkeeseen).

Voit myös täyttää word-hakemuksen: Hakemus Kuulokurssille 2023
Hakemuksen voi lähettää sähköpostilla anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi tai maapostilla osoitteeseen: Anna-Maija Tolonen, Puutarhakatu 8 b F 607, 20100 Turku.