Kopolan kurssikeskus

Vuokraa juhlatilat Kopolan kurssikeskuksesta

Kuuloliiton Kopolan kurssikeskus sijaitsee Kuhmoisissa, joka on osa Pirkanmaan maakuntaa. Palvelumme on tilauspohjaista ja kaikkia tilojamme voi vuokrata. Kopolassa voi järjestää muun muassa leirejä, lomia, juhlia, kursseja tai tulla viettämään saunailtaa ystävien kanssa. Kopolan miljöö keskellä ympäröivää luontoa takaa rauhallisen ja kodinomaisen paikan erilaisille tapahtumille.

Kopolan kurssikeskus on Ala-Karkjärven rannalla n. 1 kilometrin päässä Kuhmoisten keskustasta. Kopolasta on matkaa Lahteen  80 kilometriä, Jyväskylään 95 kilometriä ja Tampereelle 85 kilometriä.

Majoituspaikkoja on kaikkiaan 31. Päärakennuksen ruokasaliin mahtuu 30 henkeä. Luentosalissa on tilaa 35 henkilölle. Kokoustiloissa on kiinteä induktiosilmukkajärjestelmä sekä av-varustus.

Kopola on keskittynyt Kuulokursseihin, jotka on tarkoitettu ikääntyneille kuulokojeen käyttäjille ja heidän läheisilleen. Kopolassa järjestetään myös kaikille avoimia virkistystapahtumia ja teemallisia viikonloppuja. Katso Kopolan järjestämät kurssit tapahtumakalenterista Täytettävä kurssihakemus: Kopolan hakemus

Kopola on osa Kuhmoisten historiaa. Se oli Kuhmoisten seurakunnan kappalaisen virka-asunto vuodesta 1878. Vuonna 1973 Kuuloliitto osti kiinteistön Kopolan kurssikeskukseksi ja kurssitoiminta alkoi vuonna 1975.

Kuhmoisissa on erinomaiset mahdollisuudet ulkoiluun ja luonnossa liikkumiseen. Koulukeskuksen läheisyydessä on 18-väyläinen frisbeegolf-rata. Isojärven kansallispuistoon on matkaa 17 kilometriä.

Kopolan päärakennus.