CI-Vertaistapaaminen

Osoite: Kakolankatu 14, Turku, Suomi
Katso kartalla
Tapahtuman mainos.

Lounais-Suomen piirin CI-työryhmä kutsuu kaikkia Turun, Porin ja Tampereen alueella asuvia sisäkorvaistutteen käyttäjiä ja istutetta harkitsevia viettämään virkistyspäivää lauantaina 10.9.2022 klo 12.00-17.00.

Tapaamme hotel Kakolan pääovilla, josta siirrymme opastetulle kierrokselle Suomen suurimman vankila-alueen menneisyyteen. Kierros kestää kaksi tuntia, minkä jälkeen ohjelmassa on ruokailua ja vertaiskeskustelua. Päivä päättyy noin klo 17, minkä jälkeen voi halutessaan jatkaa iltaa Turussa omaehtoisesti.

CI-virkistyspäivään ovat tervetulleita kaikki Lounais-Suomen alueella asuvat sisäkorvaistutteen käyttäjät ja sitä harkitsevat henkilöt. Läheisen voi ottaa tilaisuuteen mukaan, mikäli tilaisuudessa on tilaa. Ilmoita siitä ilmoittautumisen yhteydessä.

Koko ohjelma on kirjoitustulkattu ja tilaisuudessa on induktiosilmukka.

Ilmoittautumisia ottaa vastaan 19.8.2022 saakka Kuuloliiton asiantuntija Iida Heinämäki, puh. 044 752 5575 tai s-posti iida.heinamaki@kuuloliitto.fi.

Ilmoitathan samalla mahdolliset erityisruokavaliosi.

Kiirehdi ja varaa oma paikkasi ajoissa, sillä paikkoja on rajoitetusti!

HUOM! Tilaisuudesta kerätään omavastuuosuus, joka on 15€/henkilö. Maksu kerätään paikan päällä käteisenä. Matkat omakustanteisesti.