Harvinaismessut 2022

Paikka: Verkkotapahtuma
Osoite: Suomi
Katso kartalla

Harvinaismessut 26.-28.2. Tule mukaan viettämään harvinaisten sairauksien päivää ja tekemään harvinaisuutta tutummaksi! Harvinaiset-verkosto. harvinaiset.fi. Harvinaiset-verkosto järjestää messut osana kansainvälistä harvinaisten sairauksien päivän tietoisuuskampanjaa.

Harvinaismessut on kaikille avoin ja maksuton tapahtuma, jossa voi vierailla itselle sopivana ajankohtana. Messut kokoavat harvinaissairaat, läheiset, sote-alan ammattilaiset, potilasjärjestöjen ja harvinaisyhdistysten edustajat sekä kaikki muut asiasta kiinnostuneet tutustumaan harvinaisteemoihin ja -toimijoihin.

Aikataulutettua ohjelmaa on kaikkina päivinä ja ohjelmatallenteet jäävät alustalle katsottavaksi. Ohjelmassa on muun muassa teemoitettuja asiantuntijaluentoja, paneelikeskusteluja, kokemustarinoita, tietoiskuja harvinaiskentän ajankohtaisista aiheista ja tietenkin eri harvinaistoimijoiden ja -toimintojen esittelyä.

Myös Kuuloliitto on mukana messuilla. Pisteellä esitellään Kuuloliiton  Harvinaiset-toimintaa, joka on suunnattu niille harvinaisille vamma- ja sairausryhmille, joihin liittyy kuulovamma.

Messuilla esittäytyy kymmeniä harvinaiskentän toimijoita. Osallistumalla tapahtumaan pääset tutustumaan harvinaissairauksien yksiköihin, THL:n harvinaissairauksien koordinaatiokeskuksen ja biopankkien toimintaan, harvinaissairaille suunnattuihin tietopalveluihin sekä harvinaisyhdistyksiin ja harvinaissairaiden hyväksi toimiviin järjestöihin. Liity mukaan tekemään harvinaisuutta tutummaksi!

Rekisteröidy messukävijäksi

Messuille osallistuminen on maksutonta mutta edellyttää rekisteröitymistä Liveton tapahtuma-alustalle. Tunnukset voit luoda jo ennen tapahtumaa osoitteessa: https://events.liveto.io/signup(ulkoinen)(uusi välilehti)

Tunnukset luotuasi saat sähköpostiisi aktivointilinkin, jolla pääset viimeistelemään rekisteröitymisesi. Tapahtuma avautuu messuvierailijoille lauantaina 26.2. klo 12.00 ja ohjelma alkaa klo 14.00. Jos osallistuit messuille viime vuonna, pääset kirjautumaan alustalle samoilla tunnuksilla. Ja jos salasana on unohtunut, niin sen pääset vaihtamaan rekisteröitymissivulta. Harvinaismessujen ohjelma julkaistaan noin kahta viikkoa ennen tapahtumaa.