Vuoden 2022 Hallitus

Osoite: Akaa, Toijala, Suomi
Katso kartalla

Akaan Seudun Kuulo ry:n syyskokouksen valinnat

Akaan Seudun kuulo ry:n syyskokouksessa valittiin puheenjohtajaksi Riitta Suominen, hallituksen jäseniksi Paula Kuvaja ja Marja-Liisa Mäkelä Urjalasta ja Anneli Juomoja ja Seppo Elomäki Akaasta. Varajäseniksi valittiin Ulla-Maija Laaksonen ja Matti Nykänen. Kevätkokoukselle annettiin lupa nimetä vielä 2 varajäsentä hallitukselle.

Hallituksen järjestäytymiskokouksessa Seppo Elomäki valittiin varapuheenjohtajaksi, Anneli Juomoja emännäksi, Marja-Liisa Mäkelä sihteeriksi ja Paula Kuvaja jatkaa rahastonhoitajana ja Urjalan vertaistukikerhon vetäjänä apunaan ja kerhon emäntänä Asta Vättö. He tekevät myös Kuulolähipalvelua tilaisuuksissa.
Mervi Sundell jatkaa yhdistyksen Kuulolähipalveluvastaavana. Muut KLP-toimijat Akaassa ovat Riitta Kiiveri, Matti Nykänen ja Riitta Suominen. Riitta Kiiveri jatkaa jäsenrekisterinhoitajalle kuuluvaa merkkipäivä onnitteluiden lähettämistä. Riitta Suominen hoitaa muut jäsenrekisteri asiat ja yhdessä Paula Kuvajan kanssa tiedottamista.
Jatkamme perinteistä toimintaamme 50-vuotis juhlavuotenamme, koronarajoitukset huomioiden.

Teksti Riitta Suominen/Paula Kuvaja