”Mitä meille kuuluu?”-vertaistapaaminen Kopola

Paikka: Kopolan Kurssikeskus
Osoite: Velisjärventie, Kuhmoinen, Suomi
Katso kartalla

Hei te, jotka olette osallistuneet Kuuloliiton järjestämille Kuulokursseille. Nyt tarjoamme Teille ja kurssille osallistuneelle läheisellenne mahdollisuuden omakustanteiseen vertaistapaamiseen toisten kursseille osallistuneiden kanssa. Vertaistapaamisessa osallistujilla on mahdollisuus vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia siitä, mitä aikaisemmin pidetty kurssi mahdollisesti antoi arkeen niin vuorovaikutuksen, kuulokojeiden käytön kuin voimaantumisenkin osalta.

Ohjelmassa on korvalääkäri Elina Rytsölän luento aiheesta Ikäkuulo, Eläkeliiton TunneMusiikki- tuokio sekä Tietoa kuulosta, muistista ja niiden yhteydestä (Kuule ja muista -hanke). Päivien aikana voi nauttia mukavasta vertaisseurasta Kopolan kauniissa maisemissa hyvän ruuan, ulkoilun ja saunomisen merkeissä. Hinta: 140 €/hlö täysihoidolla (omilla liinavaatteilla).

Ilmoittautuminen viimeistään 2.9.2022 joko sähköisesti Kuuloliiton Kilta-sivulla, sähköpostilla sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi tai puhelimitse 040 7703 803.