”Mitä meille kuuluu?”-vertaistapaaminen Kopola

Paikka: Kopolan Kurssikeskus
Osoite: Velisjärventie, Kuhmoinen, Suomi

(jo aiemmin vertaistapaamiseen osallistujille)

Hei te, jotka olette aiemmin osallistuneet vertaistapaamiseen Kopolassa. Nyt tarjoamme Teille ja kurssille osallistuneelle läheisellenne mahdollisuuden omakustanteiseen vertaistapaamiseen uudella ohjelmalla. Vertaistapaamisessa osallistujilla on mahdollisuus nauttia vertaisseurasta sekä vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia yhdessä.

Ohjelmassa on  Tinnitus-luento, Tietoa kuulosta, muistista ja niiden yhteydestä (Kuule ja muista -hanke) ja Rentoutumisen hetket arjessa. Päivien aikana voi nauttia mukavasta vertaisseurasta Kopolan kauniissa maisemissa hyvän ruuan, ulkoilun ja saunomisen merkeissä.

Hinta: 140 €/hlö täysihoidolla (omilla liinavaatteilla)

Ilmoittautuminen viimeistään 25.2.2022 joko sähköisesti Kuuloliiton Kilta-sivulla, sähköpostilla sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi tai puhelimitse 040 7703 803.