Riemua ryhmästä musiikin keinoin -kurssi

Paikka: Kopolan kurssikeskus
Osoite: Velisjärventie, Kuhmoinen, Suomi

Järjestämme yhdessä Eläkeliiton kanssa Riemua ryhmästä musiikin keinoin -kurssin. Kurssilla tutustutaan musiikkiin hyvinvoinnin luojana, ryhmähengen rakentajana ja identiteetin tukijana niin henkilökohtaisella kuin vertaisryhmänkin tasolla. Opimme yhdessä käyttämään erilaisia aivoja ja kehoa aktivoivia välineitä, joilla musiikki näkyy, tuntuu, koskettaa ja liikuttaa. Keskustelemme erilaisten osallistujien huomioinnista ja ryhmän ohjaamisen hyvistä käytännöistä. Musiikkisuhteemmekin saattaa siinä samalla syventyä. Kurssi ei edellytä musiikillista osaamista. Kurssin vetävät Eläkeliiton musiikkitoiminnan suunnittelijat.

Tule rohkeasti mukaan!

Kurssi Kopolassa on majoituksineen ja ruokineen maksuton, mutta matkakuluista vastaavat osallistujat itse. Kurssille haetaan Kilta-järjestelmän kautta. Hakuaika on 10.1.-28.3.2022. Kurssille mahtuu 15 osallistujaa ja valituille ilmoitetaan valinnasta hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja kurssista antavat Kuuloliiton asiantuntija Johanna Juola, johanna.juola@kuuloliitto.fi, p. 0400 802 667 ja asiantuntija Anna-Maija Tolonen, anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi, p.044 752 5574.

Kuuloliiton logo.            Eläkeliiton logo.