Tinnituskurssi

Paikka: Scandic Pasila
Osoite: Maistraatinportti 3, Helsinki, Suomi

Kurssin tavoitteena on tarjota henkilöille, joilla on tinnitusta ja heidän läheisilleen mahdollisuus toisten samassa tilanteessa olevien kohtaamiseen. Kurssilla käsitellään tinnitukseen liittyviä haasteita ja pohditaan yhdessä keinoja tinnituksen häiritsevyyden vähentämiseen. Osallistujat saavat tietoa tinnituksesta, tinnituksen uudelleenoppimisen menetelmistä ja kuulon apuvälineistä sekä kommunikaatiomenetelmistä.

Kurssit sisältävät kahden päivän kurssiohjelman ja majoituksen täysihoidolla. Kurssit ovat osallistujille maksuttomia. Matkakuluista osallistujat vastaavat itse.

Kurssien järjestelyjen osalta seurataan aktiivisesti koronaepidemian tilannetta, ja kurssit toteutetaan aina viranomaisohjeita noudattaen. Mikäli tilanne alueilla muuttuu, tiedotamme kurssien mahdollisesta perumisesta tai siirtämisestä myöhempään ajankohtaan.

Lisätietoa ja hakemukset:

Asiantuntija Anna-Maija Tolonen, p. 044 752 5574, anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi

Asiantuntija Maria Timonen, p. 0400 903407, maria.timonen@kuuloliitto.fi

Hakemukset tulee lähettää viimeistään kuusi viikkoa ennen kurssin ajankohtaa, mieluiten täyttämällä sähköinen hakemus Kuuloliiton sivuilla, vaihtoehtoisesti sähköpostilla tai maapostilla osoitteeseen: Anna-Maija Tolonen, Puutarhakatu 8 b F 607, 20100 Turku.

Kaikille hakijoille ilmoitetaan kurssivalinnasta kirjeellä noin kolme viikkoa ennen kurssia. Valinnassa etusijalla ovat hakijat, jotka eivät aikaisemmin ole osallistuneet Kuuloliiton kuulokurssille.