Kuuloliitto ry:n liittokokous 23. – 24.10.2021

Kuuloliitto ry:n varsinainen liittokokous pidetään 23. – 24.10.2021 Valkeassa talossa, Helsingissä. Liittokokous järjestetään hybridikokouksena, jolloin kokouksen viralliset edustajat voivat itse valita, osallistuvatko he kokoukseen etäyhteyksin vai tulevatko paikan päälle Valkeaan taloon Helsinkiin.

Kokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

• Liiton säännöissä määritellyt asiat
  • Valtuutuksen hakeminen Valkean talon osakkeiden myyntiin
  • Valtuutuksen hakeminen Kopolan kurssikeskuksen myyntiin
  • Muut kokouskutsussa määritellyt asiat

Kokouksen varsinainen kutsu, asiapaperit ja ilmoittautumisohjeet on lähetetty yhdistyksille liiton sääntöjen mukaisesti kuukautta ennen kokousta.

Lauantaina 23.10. aloitamme seminaariosuudella klo 12.30. Sunnuntaina kokous alkaa klo 9.00 ja sen arvioidaan päättyvän viimeistään klo 12.00 mennessä. Varaudumme myös tarvittaviin muutoksiin, jos koronatilanne heikkenee ja siihen liittyvät viranomaisten rajoitukset kiristyvät.

Kokouspaikalle Valkeaan taloon voivat tulla vain viralliset kokousedustajat. Jäsenyhdistys voi lähettää liittokokoukseen yhden (1) virallisen kokousedustajan, joka käyttää jäsenyhdistyksen koko äänimäärää. Yhdistyksen äänioikeutta voi valtakirjalla käyttää myös liiton toisen jäsenyhdistyksen edustaja.

Yksi edustaja voi käyttää enintään neljän (4) jäsenyhdistyksen ääniä liittokokouksessa. Kullakin jäsenyhdistyksellä on yksi (1) ääni jokaista alkavaa sataa (100) jäsenyhdistysten jäsentä kohden. Jäsenmääräksi katsotaan jäsenyhdistyksen se varsinaisten jäsenten, nuoriso-, perhe-, kunnia- ja sotaveteraanijäsenten määrä, josta liitolle on suoritettu jäsenmaksu edellisen vuoden loppuun mennessä.

Muut kuin viralliset kokousedustajat voivat seurata kokousta vain etäyhteyksin. Tarkemmat tiedot julkaistaan liiton verkkosivuilla lähempänä kokouksen ajankohtaa.

Tervetuloa liittokokoukseen!

Kysy lisää