Tekstitysbarometri-webinaari

Paikka: Zoom
Osoite: Valkea talo, Ilkantie, Helsinki, Suomi
Katso kartalla

Tervetuloa mukaan seuraamaan webinaaria tekstitysbarometrin alustavista tuloksista!  Barometrin tarkoitus on kuvata kuinka kotimaiset tv:n ja suoratoistopalvelujen kotimaiset ohjelmat koetaan katsojien keskuudessa.  Samalla tarjoutuu mahdollisuus keskustella tekstityksen nykytilasta ja myös sen kehittämistarpeista.

Tule mukaan olit sitten asiantuntija, mediayhtiön toimija, tekstityksiä hyödyntävä, opiskelija tai muuten vaan aiheesta kiinnostunut!

Webinaarin järjestävät yhteistyössä Kuuloliitto ja Humanistinen ammattikorkeakoulu. Webinaaria voi seurata kirjoitustulkattuna. Ilmoittaudu webinaariin ma 20.9 mennessä seuraavan linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com

Lähetämme osallistumislinkin noin vuorokautta ennen tapahtumaa. Jos et saa linkkiä, niin tarkistathan roskapostisi.

Alustava ohjelma

klo 14.00 – 14.10 Aloitussana ja tekstitysbarometrin taustaa – Sami Virtanen, asiantuntija (saavutettavuus ja digitaaliset palvelut), Kuuloliitto

klo 14.10 – 14.50 Tekstitysbarometrin tulokset – Päivi Raino, tutkija dos., FT, Tulkkaus- ja kielellinen -vahvuusala, Humanistinen ammattikorkeakoulu

klo 14.50 – 15.00 Kommenttipuheenvuoro tekstitysbarometrin tuloksista – Kieliasiantuntijat ry:n toiminnanjohtaja Hanna Gorschelnik