CI-tapahtuma

Paikka: Helsinki
Osoite: Scandic Pasila, Maistraatinportti 3, Helsinki, Suomi

Simpukka meren rannalla.Tapahtuman kohderyhmänä ovat aikuiset sisäkorvaistutteen käyttäjät ja sitä harkitsevat läheisineen. Tapahtuman ohjelmassa on sisäkorvaistute laitevalmistajien puheenvuoroja ja sisäkorvaistuteaiheinen luento.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään CI-toimikunnan yleiskokous, jossa valitaan toimikunnan jäsenet ja puheenjohtaja sekä käsitellään CI-toimikunnan vuosien 2022–2023 toimintalinjauksia.

Ilmoittautumiset:

15.3.2022 mennessä, Kilta järjestelmään:  https://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut

Osallistumismaksu 30,00 € sisältää ohjelman, aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen.  Matkoista korvataan Kuuloliiton jäsenyhdistysten jäsenille 30 euron ylittävä osuus julkisten kulkuneuvojen taksan mukaan. Ilmoittautuneille lähetetään tarkempaa tietoa lähempänä tilaisuutta.

Scandic Hotelli Pasila tarjoaa majoitusta alennettuun hintaan. Varaukset tehdään osoitteessa scandichotels.fi käyttämällä koodia FIARB.

Varaukset tulee tehdä viimeistään 5 vuorokautta ennen saapumista ja majoitusvarauksen voi perua klo 18.00 mennessä tulopäivänä. Huoneita voi varata tarjotulla koodilla hotellin varaustilanteen mukaan, hotellilla on oikeus yksipuolisesti sulkea tarjoushinnan saatavuus.

Lisätietoa tapahtumasta:

CI-tapahtumatyöryhmän jäsen Anneli Salmevaara, anneli.salmevaara@gmail.com